wtorek, 19 stycznia 2016

Beauty Formulas - Glorious Mud Facial Mask - Maska błotna za funciaka

Hej Kochane! Dziś opowiem Wam o jednej z moich ulubionych maseczek oczyszczających, która kosztowała mnie tylko jednego Funciaka!:) Zapraszam!
Maseczka jest łatwo dostępna w UK i podejrzewam, że w Polsce też można ją znaleźć. Jeśli nie, to chętnie przywiozę kilka na rozdanie...;)
Maseczka Beauty Formulas umieszczona jest w klasycznej, wygodnej tubce. Podczas jej aplikacji wyczuć męski, lekko alkoholowy zapach, który jednak należy do przyjemnych. Ta alkoholowa nutka na początku nieco mnie zaniepokoiła, ale na szczęście maseczka nie wysusza skóry, więc teraz mam do niej zaufanie. Kolor produktu jest nieco jaśniejszy niż na zdjęciu, bardziej beżowy. Struktura i konsystencja są świetne, maska idealnie rozprowadza się na twarzy i nie zasycha zbyt szybko
Na skórze trzymamy ją przez 10 do 15 minut, a po spłukaniu producent obiecuje nam efekt oczyszczenia i odblokowanie porów. Jak już zapewne same domyślacie się po entuzjastycznym wstępie, ta maseczka spełnia swoje zadanie w 100%. W składzie znajdziemy Kaolin, czyli białą glinkę, która świetnie odświeża cerę i pomaga w pozbyciu się zanieczyszczeń. Skóra odzyskuje dzięki niej blask i świeżość, wygląda zdrowiej. Ja zawsze używam tej maseczki przed większymi imprezami, bo makijaż wygląda po niej świetnie i trzyma się o niebo lepiej niż zwykle! A systematycznie 2 razy w tygodniu używam innej maski, z kwasem salicylowym aby zwalczyć wredne przebarwienia. ;-) Jej wydajność również zasługuje na pochwałę, a nigdy jej sobie nie żałuję, więc za to kolejny plus.
Moja ocena: 5/5 Spełnia swoje zadanie i jest śmiesznie tania. Można? Można!

A jakie są Wasze ulubione maseczki? Ja jestem troszkę takim maseczkowym maniakiem, więc jeśli jesteście ciekawe testowanych przeze mnie wcześniej mazideł, zapraszam tutaj: KLIK!

61 komentarzy:

  1. Naprawdę tylko funt? Swietny interes!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i tani produkt! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaintrygowałaś. Ja też mam masko manię więc chętnie bym ją przygarnela. Ostatnio pokochałam maski azjatyckie np. SKIN79

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaintrygowałaś. Ja też mam masko manię więc chętnie bym ją przygarnela. Ostatnio pokochałam maski azjatyckie np. SKIN79

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za maskami, bo nie cierpię ich zmywania, ale ostatnio pomagają mi w tym gąbeczki Calipso, więc powoli się przełamuję :D Najbardziej lubię maski na noc, które się wchłaniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym ją kupiła, gdybym ją spotkała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że jest tania i dobra, ja ostatnio polubiłam maseczki na bazie białej glinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie rzeczy to tylko na wyspach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze chciałabym ją kiedyś móc przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie ją kupiłaś? Bo mi się nigdzie nie rzuciła w oczy, a jest dość zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :) obserwuje i liczę na rewanż
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią bym wypróbowała :) obserwacja?
    zapraszam http://fashion-style-and-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas jej nie widziałam. :( Jak tylko wybiorę się na Wyspy, to z pewnością zajrzę do sklepu ze wszystkim po 1 funcie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że u nas jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie, ale jeszcze jej nigdzie u nas nie spotkałam. Ja ostatnio używam oczyszczającej maseczki z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby faktycznie oczyściłoby mi to pory to byłabym szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować !
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak płynna czekolada :D I tylko 1 funt! Czemu w PL nie ma takich maseczek za złotówkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spotkałam się z nią, więc jeśli jest dostępna w Polsce, to może niezbyt szeroko?

    Lubię błotne maseczki. Najczęściej sama je robię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I want this xx


    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy i tani produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely blog <3 <3

    would you like to follow each other on gfc? If followed, let me know on my blog, i will follow back fr sure =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie tego rodzaju maski, mam nadzieję, że jest w Polsce dostępna. No i cena przyjemna. :)

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. widząc takie produkty żaluje ze nie mieszkam na wyspach :)

    http://ladycharm1.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio mam wielką manię na stosowanie maseczek, szkoda, że nie mogę jej nigdzie dostać stacjonarnie ;c Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio ciągle używam maseczek na bazie białej glinki :D

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle ciekawy blog. Warto regularnie tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz. http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy o niej nie słyszałam, zazwyczaj używam maseczek z glinki. Ostatnio odkryłam glinkę multani mitti, której nie zamienię na żadną inną! :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. z Twojego opisu wynika że warto :)
    przy okazji, sliczny blog :) piękny baner :)
    obserwujemy ! :) w wolnej chwili zapraszamy do Nas
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. love it looks amazing!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachęciłaś mnie ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachęciłaś mnie ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com/
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Maseczka wygląda naprawdę super:)
    Nigdy jej u nas w Polsce nie widziałam, a szkoda bo z wielką chęcią bym przetestowała!:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam błotniste maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. za taką cenę warte przetestowania! W Polsce jest chyba niedostepna. Czekam na rozdanie :)

    Zapraszam aureleei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. po przeczytaniu tego szukałam jej niestety nie mogę nigdzie znaleźć w pl :(

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać, że warto wypróbować. W Polsce przydałby się taki sklep z DOBRYMI produktami za 5 zł. ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam jeszcze tego produktu, ale po przeczytaniu Twej recenzji chyba się skuszę. Zauroczyła mnie ta słodka szata graficzna. :)
    Obserwuję, bardzo mi się u Ciebie podoba, z pewnością będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda interesująco, opis też zachęcający. Chciałabym przetestowac :D
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sprawdza się, że tanie nie zawsze oznacza złe :) Super, że są takie produkty, szkoda tylko, że w Polsce raczej są cieżko dostępne :/
    Świetny i bardzo inspirujący blog, więc z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Za taką cenę na pewno warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki tani :D Warto wypróbować :p
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś innego, nowego, coś czego jeszcze nie widziałam. Marki także nie znam, więc świetna recencja.


    Poza tym świetny BLOG, koniecznie obserwuje i zapraszam do siebie.
    PS. U mnie mały konkurs... :)
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. There's a very nice block. I got to follow. in you will you follow my blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Dostępny jest w Funciakach czy po prostu w Boots/SuperDrug? Chętnie bym się skusiła.
    Zapraszam: http://mjglamm.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. Heel erg bedankt voor de informatie kan nuttig zijn voor ons, groette gezond altijd.


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank you for the information, hopefully useful and still provide new inspiration for all circles of society
    obat salep lecet di selangkangan
    agen penjual qnc jelly gamat di tasikmalaya

    OdpowiedzUsuń
  49. w Polsce jest w drogeriach Vica - wersja rozowa jak i niebieska ktora odblokowuje pory i czysci z zanieczyszczen oraz pomaga w odnowie naskórka. Są po 12zl

    OdpowiedzUsuń
  50. Można ją kupić w Super pharmie,jest teraz w promocji za niecałe 9zł :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)