środa, 3 grudnia 2014

tołpa: spa bio, anti stress. kąpiel borowinowa do odnowy biologicznej - Relaks i odprężenie o zapachu lasu!

Hej dziewczęta! Dziś będzie o umilaczu kąpielowym, który ma wyjątkowe właściwości, zapraszam!:)
Cena: ok 30zł/270ml
Skład: Peat Extract, Polysorbate 20, Glycerin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Cellulose Gum, Silica, Disodium EDTA, Disodium Phosphate, Citral, Linalool, Citronellol, Geraniol, Limonene, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.
Moja opinia: Widzicie ten intensywny brązowy kolor buteleczki? Tak na prawdę buteleczka jest przejrzysta, a to właśnie borowinowy płyn jest odpowiedzialny za intensywne brązowe zabarwienie.
Jak można się domyślić - woda w kąpieli barwi się na żółtawo - brązowy odcień, co nie wygląda zbyt dobrze, ale kto skupia się na tym po ciężkim dniu? No właśnie, nikt. Tutaj ważne jest działanie!:)
Zapach produktu to intensywny zapach lasu, mega odprężający, a podczas choroby przynosi ulgę zatkanemu nosowi. Relaks przez duże "R".
Ja serwuję sobie taką kąpiel zawsze po długich i męczących piątkowych zajęciach na uczelni (do 21:00!), kilka chwil w wannie i od razu zapominam o całym świecie!
Poza działaniem relaksującym produkt dobrze myje, świetnie się pieni, no i jak wiadomo - borowina (torf), której mamy tutaj ok 84%, ma wspaniałe właściwości i genialny wpływ na nasze ciało. Producent poleca takie kąpiele po dużym wysiłku fizycznym, produkt ma zmniejszać dyskomfort powstały w wyniku przepracowania i przeciążenia i faktycznie to robi. Zapewne to właśnie dzięki borowinie w której kąpiele dają efekt krótkotrwałego miejscowego znieczulenia.
Producent zaleca wlanie ok 8 nakrętek płynu na wannę wody, jednak ja nigdy nie nalewam pełnej wanny wody, więc taka buteleczka wystarczy mi na długo.
Moja ocena 5/5: Zdaję sobie sprawę, że zapach lasu w kąpieli nie każdemu przypadnie do gustu, ja go uwielbiam. Nie ma nic lepszego niż kąpiel borowinowa po męczącym dniu.:)

28 komentarzy:

  1. Też go lubię :) Jednak funduję sobie taką kąpiel rzadko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za zapachem tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachu, tego produktu niestety nigdy nie użyję bo nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje, jestem ciekawa, czy zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Tołpę ale tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie chyba należę do tej części ludzi którzy w kąpieli lasu czuć nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmarzylam sie po Twojej recenzji, uwielbiam zapach lasu, wiec i mi przydalaby sie czasami taka relaksujaca kapiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy zapach lasu przypadłby mi do gustu jeśli chodzi o kąpiel hmmm, ale też go nie przekreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię borowinowe produkty i lubię też Tołpę, więc może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie tym kolorem buteleczki i płynu :P myślałam, że to butelka ma taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chętnie zrelaksowała się w borowinowej kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nigdy nie stosowałam jeszcze :)

    Dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam na nowy post, poświęcony chorym dzieciom! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach lasu i może się skusze. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na pewno także bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar wypróbować ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie wiem wolę raczej inne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie się zapowiada i ten zapach kusi, ale ja kurcze wanny nie mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię zapach lasu, więc muszę sobie tę kąpiel kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam zapach lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład nie najgorszy, ale za drogie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat nie lubię zapachu lasu w kosmetykach, więc raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapach interesujący, ale cena niezbyt :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)