poniedziałek, 1 czerwca 2015

Hybrydy Semilac - pierwsze wrażenia nowicjuszki :D

 Hej Kochane! U mnie nadal trwa okres egzaminów i walki z czasem, więc blogowanie poszło w odstawkę. Jako, że właśnie patrzę na You Can Dance (kto lubi?!:D) postanowiłam, że tak długie TVN'owskie przerwy na reklamy nie mogą pójść na marne i w tym czasie skrobnę coś dla Was. A bohaterkami będą moje pierwsze hybrydy... Zapraszam!:)
Jeśli chodzi o stylizację paznokci, to jestem kompletnym laikiem i niezdarą, więc zazwyczaj noszę na nich po prostu jeden kolor i na tym się kończy. Co gorsza, z reguły lakier wytrzymuje na nich ok 3 dni, w porywach do 5 jeśli jest świeży i moje paznokcie są w dobrej kondycji. O hybrydach Semilac nasłuchałam i naczytałam się sporo dobrego, więc poczyniłam zakupy mając nadzieję na mani trzymający się przynajmniej tydzień. Potrzebny był mi top, baza i kolorek, pokusiłam się o 3 kolory (018 Cobalt, 037 Gold Disco, 047 Pink Peach Milk), co mocno nadszarpnęło mój budżet, bo jeden lakier o pojemności 7ml kosztuje 29zł. Warto? Mimo wszystko warto! Pierwszy mani widoczny poniżej, wyszedł mi zadziwiająco ładnie, a jego wykonanie było bardzo proste. Posłużył mi 12 dni.
Powyżej pierwsze pazurki po zrobieniu, a poniżej tuż przed ich zdjęciem, po 12 dniach noszenia. Generalnie widać tylko odrost, a wizualnie wciąż wyglądają korzystnie. Jedyne co mnie w nich raziło, to fakt, że niektóre paznokcie od góry zrobiły się "zaczepne". Nie odchodziły, ale przy myciu włosów czułam, że lekko je zaczepiają. Myślę, że to kwestia niewprawionej ręki przy aplikacji, bo za drugim razem tego efektu nie ma. Poza tym nie zachodzi pod nie powietrze, nie łamią się, nie odpryskują, a na prawdę ich nie żałowałam i sprzątałam w nich bez rękawiczek.
Poniżej drugie podejście, tym razem kobalt i zdjęcia zrobione po 9 dniach od wykonania mani, chyba jeszcze troszkę mi posłużą.:)
Jeśli chodzi o kolory, wszystkie mi się niesamowicie podobają, a złotko skrzy się i mieni w mocnym świetle - jest piękne!
Jeśli interesuje Was jak zaaplikować takie hybrydy - potrzebujemy do tego lampy UV lub LED, odtłuszczacza i bloku polerskiego (do zmatowienia powierzchni paznokcia). Poza tym wszystko jest dziecinnie proste - paznokcie lekko matowimy, odtłuszczamy i nakładamy kolejne warstwy produktów (baza - kolor - ewentualna kolejna warstwa koloru - top) każdą utwardzając pod lampą. Na końcu znów warto użyć odtłuszczacza, bo na powierzchni lakierów wytwarza się lepka warstwa. Aplikacja hybryd jest moim zdaniem jeszcze prostsza niż zwykłego lakieru, a to z tego względu, że mam więcej czasu na poprawki - w końcu ona bez użycia lampy nie zastyga. :) A jak już zastygnie to nie ma mocnych!
Generalnie jestem z nich bardzo zadowolona - cały czas wyglądają pięknie, błyszczą się i utwardzają moje paznokcie, dzięki czemu mogę je zapuścić i w końcu się nie łamią. A w czasie egzaminów nie mam już niepomalowanych, połamanych i obdłubanych ze stresu paznokci. Te zawsze poprawiają mi humor gdy na nie patrzę. 
Co o nich myślicie? :)


P.S. Aneta, dziękuję za cierpliwe pożyczanie mi lampy!<3 Dziś zamówiłam swoją.:)

47 komentarzy:

  1. Przy następnym zamówieniu muszę wrzucić do koszyka ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne! oba zestawienia :-)
    Semilaci mi się marzą ogólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory wybrałaś i wygląda to niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobaltowy jest piękny, ładne są wszystkie kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowy odcień jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie zakup lampy i lakierów, bo efekty są powalające!
    Ale obawiam się, że tylko wydam pieniądze na kolejną zachciankę i na tym mój zapał się skończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze w takim razie watro kupic zestaw razem z kolezanka/mama/siostra? Ja nie miałam z kim, wiec zdecydowalam sie tylko na kilka kolorow, ale to taka wygoda, że uzaleznilam sie!:)

      Usuń
  7. Tak mnie zachwyciły te Twoje paznokcie, że chyba kupię zestaw do hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wyszlo, moze kiedys pokusze sie o taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nosiłam hybrydy w ubiegłym roku jesienią, ale trochę moje paznokcie osłabły przez to i postanowiłam dać im trochę oddechu. Ale faktycznie komfort noszenia był nieporównywalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje i tak są słabe, więc mam w planie trzymać się hybryd na długo. Inaczej zapewne jak zwykle pazurki by mi się połamały i długo musiałabym czekać żeby znów zapuścić.:(

      Usuń
  10. Podoba mi się drugie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny produkt i co ważne cena też fajnaa. Przepiękna paleta barw! :)
    theworldoftruebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kobalt prześliczny! :D
    Mi się nie chce ostatnio bawić w robienie paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mnie kusi zakup lampy :)
    Kobalt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. to z pod lampy? super ci to wyszło ;p ja sama planuje zakupic ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do ich utwardzenia potrzebna jest lampa. Dziękuję :)) Polecam, zwłaszcza na wakacje :)

      Usuń
  15. Ile ja bym dała za takie paznokcie jak Twoje! Moje to nie dość, że połamańce to na dodatek się rozdwajają i nawet nie mam jak zrobić takiego fajnego kształtu paznokcia jak Twój.
    Klika dni temu też sobie zrobiłam hybrydy, żeby paznokcie utwardzić, żeby coś podrosły....
    A co do kolorków Twoich paznokci: prześliczne! Różowy najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :* Moje też są raczej łamliwe i strasznie się rozdwajają. Zanim kupiłam te lakiery udało mi się troszkę zapuścić paznokcie (bez przerwy miałam na nich grubą warstwę odzywki żeby się nie łamały) i teraz rosną spokojnie. Hybrydy super sprawa dla takich paznokci jak Nasze :)

      Usuń
  16. Piękne pazurki, zwłaszcza te drugie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Wersja z różem bardziej mi odpowiada. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam hybrydy, nosze je nieustannie od roku, semilaci wytrzymują na moich paznokciach około 16 dni. Bardziej podoba mi się Twój pierwszy mani, ten kolor pink peach milk wygląda cudownie, zjawiskowy odcień <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest, to fakt!:) Mój drugi mani wytrzymał też ok 16 dni, a kolejny mam na paznokciach 14 dni i jeszcze trzyma się idealnie. Ostatnio zrobiłam też paznokcie mamie i ona miała swoje 3 tyg, nawet nie sądziłam, ze to możliwe!:D

      Usuń
  19. Piękne pazurki, szczególnie pierwsze, różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Po tej recenzji tym bardziej będę zastanawiała się nad zamówieniem takiego zestawu, bo jak widać może nawet taka nieuzdolniona osoba jak ja poradzi sobie z opanowaniem tych wszystkich elementów składowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są bardzo przyjemne w użytkowaniu :)

      Usuń
  21. piękne pazurki, obie wersje Ci pasują. Masz ładny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne paznokcie i połączenie kolorów! Zakochałam się w hybrydach Smeilac od pierwszego lakieru (teraz mam ich już 8!) i zastanawiałam się nad golden disco, ale Twoje paznokcie chyba mnie przekonały i też zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Semilac* jaki jest Twój ulubiony kolor? Moim faworytem póki co jest Merdi Gras, polecam Ci wypróbować, bo nie widzę w Twojej kolekcji, a jest nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja chyba nie mam ulubionego jedynego koloru, ale mam ulubione połączenie - szarość z limonką :) Chętnie wypróbuję Twojego ulubieńca, bo już od jakiegoś czasu mam na niego oko:*

      Usuń
  24. śliczne kolory! uwielbiam połączenie kolorów ze złotym - sama teraz mam szary + złoty, ale nie semilac - neonail ( polecam - bardzo trwałe hybrydy).

    OdpowiedzUsuń
  25. zastanawiam się nad kupnem zestawu startowego. Kolory które prezentujesz boskie! Wszystko ładnie ze sobą pasuje :) dodatek złotego robi niesamowite fajne wrażenie :)
    Super!
    Pozdrawiam Ciepło
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba, zostań na dłużej. Będzie mi bardzo miło :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne pazurki :) Uwielbiam paznokcie hybrydowe Akcesoria, które udało mi się do nich uzbierać mają już swoje osobne miejsce w mojej szafeczce paznokciowej :D Za każdym razem staram się wymyślić coś nowego i oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, love these, they look great! I will use this nail polish to carry my modern bag!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)