poniedziałek, 23 czerwca 2014

Relacja ze spotkania blogerek w Leszczynach 21.06.2014


Hej kochane! W ubiegłą sobotę miało miejsce spotkanie blogerek, o którym już Wam tutaj pisałam przy okazji zbierania chętnych osób i zapisów. Spotkanie, którego byłam współorganizatorką odbyło się u Pauliny w domu, a główną organizatorką była Anita. Anita jak zwykle zaskoczyła nas ilością upominków! 
Muszę przyznać, że pomysł zorganizowania takiego spotkania w domu był strzałem w 10-tkę! Atmosfera była o wiele luźniejsza niż w lokalu i mogłyśmy być bliżej siebie. 
Anula i Ania zrobiły smaczne sałatki, była też pyszna babka autorstwa Anuli. Każda dziewczyna przyniosła coś od siebie, więc chipsów, ciasteczek i napojów nam nie zabrakło.:)
Zapraszam na mix zdjęć!:) 
 Organizatorki :) <3 
Poniżej upominki... 



http://www.foodcare.pl/
 Były jeszcze ciasta "wyspa kreta", jak widać powyżej-ja już moje zrobiłam... :) W jeden dzień mój narzeczony i mój brat rozprawili się z pierwszym, a na zdjęciu już drugie, na dzień ojca. :D Pycha!
http://www.foodcare.pl/

http://www.zdrowieintymne.pl/
http://elisabett.pl/
http://www.jubileo.pl/
http://www.sensilis.pl/
http://eveline.pl/
http://eveline.pl/
http://eveline.pl/
https://www.facebook.com/vanillabodyshop
http://www.zdrowe-nogi.pl/
http://www.carmexpolska.pl/
http://www.pilomax.pl/
http://www.forte-sweden.com/
http://www.nikwax.com/pl-pl/
http://www.cosmeticservice.pl/
http://www.essence.eu/pl/strona-startowa/
http://www.essence.eu/pl/strona-startowa/
http://tolpa.pl/
http://www.allepaznokcie.pl/
http://www.colorfulmedia.pl/
Powyżej rzeczy, które zebrałyśmy dla domu dziecka /domu samotnej matki.:)




Blogerki, które brały udział:


Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłam i o niczym nie zapomniałam.
Wszystkim dziewczynom dziękuję za obecność i mile spędzone popołudnie!:)

36 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe spotkanie :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! Miło było Cię wreszcie poznać :)

      Usuń
  2. Widac, ze spotkanie bylo udane :) Super, ze udalo Wam sie zebrac tyle rzeczy dla dzieciakow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widać po zdjęciach że musiało być super :D Dziewczyny zadowolone :D Super pomysł z tym spotkaniem w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie w domu? :D Świetny pomysł! Fajnie, że zorganizowałyście spotkanie ze zbiórką ubrań i maskotek dla potrzebujących :) Same świetne upominki widzę a z pomadek eveline aqua platinum będziesz baardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spotkanie, bardzo fajne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze się bawiłyście :) no i zazdroszczę tylu prezentów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna relacja i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna relacja ;) Widać, że dobrze się bawiłyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam marzenie, że kiedyś pojawię się na takim spotkaniu blogerek :)
    A prezenty - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna relacja :)
    fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na te ciasto "wyspa kreta" nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spotkanie widzę, że się udało w domowej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to wyszła Wam domówka ;)
    jakie Wy promienne jesteście ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Było naprawdę fajnie !! A z upominkami ledwo doszłam do domu ;P Teraz to mamy co testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ledwo dokuśtykałam z nimi :D Teraz mam tego tak dużo, że mam kolejny powód by dać sobie bana na zakupy, haha :D

      Usuń
  16. Ale fajne takie spotkanie w domu! Na pewno atmosfera super :)
    a dostałyście majtki hahaha no nieźle xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zaprzyjaźnionego sklepu z bielizną :D

      Usuń
  17. Super dziewczyny uśmiechnięte -widać że spotkanie było udane:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kopce kreta to w domu rozchodzą się w prędkością światła xD ! Fajne, łatwe, szybko się je robi :) Fajne to spotkanie miałyście !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście sporo tych upominków. I widać, że była rodzinna atmosfera.

    OdpowiedzUsuń
  20. super spotkanie, super upominki i super pomysł z prezentami dla domu dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mega pomysł na spotkanie w domu ! Sama o wiele chetniej wzieąłbym w takim udział :D

    Świetna akcja ze zbieraniem rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za spotkanie! Było naprawdę miło ;) Mam nadzieję, że do zaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa, jakie ciacho ;d wygląda super smacznie : )
    pozdrawiamy, spotkanie było mega : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe spotkanie, a na kreta narobiłaś mi apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spotkanie widać, że udane :-) fajny pomysł na blogerska integracje w domowym zaciszu :-)


    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że było bardzo udanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z niecierpliwością czekam na moje spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)