niedziela, 24 listopada 2013

Nowości! Szablon, kosmetyki, ciuszki, gadżety.

Witajcie! U mnie wiele nowości. Pierwsza z nich -jak możecie zauważyć- to mój nowy szablon na blogu. Co o nim myślicie? Ja jestem zachwycona! Mam go dzięki wspaniałej Moń, oto blog na którym można podziwiać jej prace: KLIK.

W piątek przed szkołą wybrałam się z koleżanką na podbój Rossmanna (-40% kusiło), postawiłam na dwa drogie produkty których bez -40% bym nie kupiła, a słyszałam o nich wiele dobrego. Oto one:
Wybrałam się też do H&M w celu zakupienia czapki dla mojego chłopaka. Wiąże się z nią śmieszna historia, bo następnego dnia zabrałam chłopaka do H&M żeby przymierzył tam parę czapek - w tym tę, która miałam już dla niego w domu- żeby zobaczyć czy prezent będzie udany. Czapa, którą wybrałam jest wełniana z bąblem i myślałam, że będzie wyglądał w niej słodko -tak też było, ale ostatecznie średnio mu się to spodobało i teraz będę ją nosiła ja... :D
Tak wyglądam w mojej nowej męskiej czapce:
Komin też kupiłam w H&M :)

Następne zakupy to sukienka z Sinsay za niecałe 30zł (miałam do końca roku nie kupować żadnych ubrań, ale dla tej ceny zrobiłam wyjątek :D)
i buty, które są moim prezentem bożonarodzeniowym - Bershka.


Jako, że planuję w wakacje polecieć do Anglii, skusiłam się na zeszyt w Sinsay, który będzie idealny do opisania wczasów.
Kubki termiczne - Empik. Razem kosztowały 15,99 (1+1). Myślę, że to fajny pomysł na prezent :)
Na koniec moja skromna podróbeczka perfum Chanel Mademoiselle, którą mam od tygodnia - przyjemnie pachnie i długo się utrzymuje.
Piszcie co myślicie o moich "zdobyczach" i nowym wyglądzie bloga :)

47 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz w tej czapce, tylko teraz musisz szukać nowego prezentu dla chłopaka ;p
    buty również mi się podobają i jestem ciekawa jak pachną te perfumy Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W zamian dałam mu ten kubek termiczny + miałam coś jeszcze bo czapka miała być tylko dodatkiem :D

      Usuń
  2. Co roku korzystam z tej promocji w rosmanie - robię zakupy na "cały rok" ;)
    Taki kubek to by mi się przydał, ogólnie w empiku są świetne rzeczy.

    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie miałam pojęcia o istnieniu tej promocji! :O What a shame.
      Jasne, że kliknę ;)!

      Usuń
  3. Nooo zakupu niczego sobie :D ja w rossmanie bardzo malutko kupiłam :D ale o tym napiszę post później. A tak to suuuuuuuuuper te butki !! naprawdę super! i sukienka fajna chociaż wolałabym czarną, poza tym w tygodniu chyba skoczę do sinsay zobaczyć sukienki i spódnice bo na chrzest by mi się coś przydało :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym czarną, ale niestety nie było :D :*

      Usuń
  4. Fajny blog , pomysłowy . Jestem tu pierwszy raz i jestem zadowolona ! Będę wpadać częściej. Obserwuję - Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania moich postów . :)

    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten wygląd bloga !! Świetne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony tusz do rzęs !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wygląd bloga.
    Tak, -40% w Rossmannie bardzo kusi. :D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka bardzo Ci pasuje i nie widać, że jest męska :) fajne kubki termiczne :D Ja szukam takiego, żeby mi nie przeciekał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie wypróbowałam, więc nie mam pojęcia jak z przeciekaniem ale podejrzewam że bez rewelacji za taką cenę :)

      Usuń
  9. też byłam w piątek w Rossmannie, ale nie spotkałam Cię :P w tej czapce wyglądasz prześliczne! nie widziałabym Leszka w niej hihi :D weź jutro próbeczkę, jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy w którym, przecież są 2 w Rybcu :D hihi no i byłam ok 12;00 :) No Lesio też się w niej nie widzi xD

      Usuń
  10. Szablon bloga i czapeczka bardzo fajne :) Sukienka sliczna, dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super komplet czapkowy :D
    śliczny szablonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, komplet dobrany zupełnie nieświadomie :D

      Usuń
  12. jesteś śliczna, nie widać, że czapka jest męska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nigdy inna dziewczyna nie sprawiła mi takiego komplementu!

      Usuń
  13. Super kubki :)
    Świetny blog z chęcią go obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj piękne te buciki! Komin i czapka w sam raz na zimę :)
    treepsy.blogspot.com
    Wpadnij, napewno dodam cię do obserwowanych jak tylko dorwe komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba nagłówek, śliczny jest.
    W czapce wyglądasz ekstra, dobrze, że Twój chłopak nie chce jej nosić, szary bardzo do Ciebie pasuje, w ogóle ładna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Tyle miłych słów :)

      Usuń
  16. Świetne nowości miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Zapraszam do zabawy i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja także odwiedziłam Rossmann kupiłam 2 pudry.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) Podoba mi się szata graficzna Twojego bloga bardzo ładnie Ci w czapce fantastyczne botki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego testowania a szablon uroczy :)
    Nominowałam Cię do LBA :) Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział w zabawie :) Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem -> http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/11/nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  20. No no kochana sensowne zakupki :) A Twoja męska czapa jest bardzo twarzowa :) Spodobała mi się!! :) No i na koniec mój jeden z ulubionych zapachów :) Warto w niego zainwestować bo starcza na długo :) Świetnego prowadzisz bloga dlatego..

    OBSERWUJEMY :)
    Zapraszamy Cię na konkurs REVITALASH
    ..a już lada dzień ruszy konkurs z olbrzymią świąteczną paką kosmetyków :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te kubki termiczne, sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko biec do empiku, ja kupiłam kolejne dwa bo to fajny prezent pod choinkę:)

      Usuń
  22. mam ten sam korektor :P
    Obserwuję . miło by było gdybyś się odwdzięczyła :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy to korektor pod oczy z B? Jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to korektor Bourjois Healthy Mix stworzony do walki z cieniami pod oczami :)

      Usuń
  24. Super zakupy! Sukienka rewelacja, naprawdę grzechem byłoby jej nie kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny design bloga i super nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. szablon bloga jest super ;)
    ślicznie wyglądasz na fotkach

    OBSERWUJĘ i zaprasza do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia, kubki, oraz mam ten sam perfum :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)