piątek, 17 kwietnia 2015

Catrice, Pure Shine Colour Lip Balm - Koloryzujący balsam do ust w kredce

Hej Kochane! Dawno nie było tu kolorówki. Kiedy zakładałam bloga, byłam zakochana w podkładach, tuszach i pomadkach, ale czas pokazał że to pielęgnacja jest czymś, czemu nie mogę się oprzeć. Na szczęście ostatnio znalazłam chwilę na wykonanie zdjęć produktów królujących w mojej makijażowej kosmetyczce. Dziś pod lupę biorę koloryzujący balsam do ust od Catrice, czyli połączenie pielęgnacji i kosmetyku kolorowego. Pokazywałam Wam go w poście zakupowym i spotkał się wtedy z wielkim zainteresowaniem, więc mam nadzieję, że z przyjemnością przeczytacie co mam na jego temat do napisania, zapraszam! :)
Od producenta: Kremowy Pure Shine Lip Balm rozpieści usta wilgocią, pozostawi gładkie i błyszczące. Ma nieklejącą konsystencję i przyjemny zapach. Aplikacja jest łatwa, delikatne krycie powoduje, że nie potrzeba lusterka by się nim pomalować. Dostępny w ośmiu kolorach.
Cena: 20,90zł / 2,5g
Moja opinia: Zachęcona tym, jak balsam Pure Shine prezentował się na ustach jednej ze sławnych youtuberek, kupiłam w ciemno ten sam odcień - przepiękny 030 Don't Think Just Pink. Sama nazwa wywołuje uśmiech na mojej twarzy i tak wyszło, że wpadł do koszyka zanim nawet spojrzałam na cenę. Przy kasie okazało się, że kosztuje 20zł, więc niemało jak na balsamik do ust, ale przełknęłam to i miałam wielką nadzieję, że będzie wart tej ceny. 
Jak się później okazało, kupno tego maleństwa było świetną decyzją.
Po pierwsze uwielbiam formę kredki. Nie wiem dlaczego, ale mam do niej słabość!:) 
Ponadto balsamik na prawdę dobrze nawilża i pielęgnuje usta. Co prawda nie poradzi sobie z obskubanymi, wysuszonymi na wiór ustami, ale w zwykłych warunkach, lub przy ewentualnym lekkim przesuszeniu spisuje się świetnie. Nie klei się i przepięknie, słodko pachnie wanilią. 
Wygląda na ustach subtelnie i nadaje im zdrowy wygląd. Koloryzuje raczej delikatnie, krycie jest pół transparentne, co zapewne nie każdej z Was się spodoba, jednak nie ma się czego czepiać - już z opisu producenta można to wyczytać. Dzięki tej lekkiej formule można go nosić zarówno w pracy, szkole, czy na imprezie i nakładać go bez lusterka, mnie to przekonuje.
Jego niewątpliwą wadą jest słaba trwałość - wystarczy kilka buziaków od ukochanego, lub kilka łyków wody i balsamik zaczyna znikać. Na szczęście schodzi równomiernie i to dlatego mu tak ufam.  
Używam go zawsze wtedy, gdy chcę mieć na ustach coś sprawdzonego, co nie spłata mi psikusa. Obecnie jestem w trakcie odbywania praktyk pedagogicznych w szkole średniej i jak można się domyślić - z makijażem szaleć nie powinnam. Balsam od Catrice idealnie wpisuje się w moje obecne wymagania; nawilża moje usta i wygląda subtelnie i estetycznie przez cały czas prowadzenia lekcji, a mówić trzeba dużo, więc potrzebuję czegoś pewnego. Uczennice widzą wszystko. ;>

Moja ocena: 5-/5 Trwałość mogłaby być lepsza, ale za to mam świetną pielęgnację ust, więc jestem na TAK! :)

A Wam jak się podoba?

43 komentarze:

  1. Fajnie na ustach wygląda, jednak wolę coś zdecydowanie bardziej kolorowego ;) jednak tak jak napisałaś, to jest balsam do ust, a nie pomadka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Pomadki nadal kocham całym sercem, ale ostatnio poszły w odstawkę :D

      Usuń
  2. Trwałość trwałością, ale wygląda pięknie. W dodatku cena fajna. Jak dla mnie ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda jednak ja również lepiej czuję się w bardziej kolorowych mazidłach na ustach ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :) rozejrzę się za nią jak będę w naturze

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki balsam w kredce to bardzo fajne rozwiązanie, odcień ma ładny, neutralny, idealny do codziennego użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt na ustach bardzo mi się podoba no i lubię takie kredeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kredeczka chodzi za mną odkąd Karolina ze Stylizacje pierwszy raz ją pokazała :) na ustach prezentuje się ślicznie, a fakt, że dodatkowo nawilża jeszcze bardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszamy jesteśmy początkujące ;-; http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś byłam początkująca, ale nie rozsyłałam ludziom spamu. Wy też nie powinnyście!

      Usuń
  9. Fajnie wygląda, choć liczyłam na inny kolor :D
    A jak jeszcze pielęgnuje to super! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory opakowań różnią się od tego co znajdziemy w środku, a efekt na ustach jest już zupełnie inny - trzeba niestety się namęczyć żeby nie brać kota w worku :D

      Usuń
  10. Bardzo ładny efekt - naturalny :) muszę poszperać za nimi w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się efekt, idealny na co dzień. Dobrze, że nawilża usta, to istotna kwestia. Cena też jest jak najbardziej w porządku. Co prawda ja wolałabym własnie żeby była bardziej transparentna, lecz jeśli opis producenta podkresla, że tak nie jest, to faktycznie nie można się przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny odcien :) slicznie mieni sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, bardzo naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałam kupić, ale nie udało się, oby dwie kredki były wcześniej otwierane i testowane, zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za pierwszym podejściem było podobnie :/

      Usuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę na ten produkt, coś lekkiego na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna i idealna tak jak to napisałaś do pracy czy szkoły ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda na ustach :) Ostatnio kupiłam swoją pierwszą pomadkę z Catrice i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt jest bardzo ładniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor, bardzo naturalnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt super, bardzo mi się podoba ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie na ustach wyglada - jak na balsam, i dobrze, ze sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda, delikatna, a jeszcze nawilża fajnie to super, chyba się na nią skuszę na wielkiej promo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się, może i się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo naturalnie wygląda na ustach :D Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie się prezentuje, wolę jednak nieco jaśniejsze na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie się prezentuje na ustach! Idealna na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wygląda na ustach, fajny soczysty efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wygląda na ustach. Jakoś bardziej przemawiają do mnie kredki niż zwykłe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny i delikatny kolor. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)