sobota, 23 sierpnia 2014

Paczuszka od sammydress.com - naszyjnik, bransoletki, sukienka i papiloty

Hej dziewczyny! Jakiś czas temu otrzymałam moje zamówienie z www.sammydress.com i dziś chętnie podzielę się z Wami swoją opinią na temat otrzymanych produktów. Zapraszam!

Pierwszy jest naszyjnik, który dostaniecie TUTAJ, jego cena to 2,34USD.
Wybrałam kolor złoty. Naszyjnik wykonany jest z plastiku i jest bardzo lekki, co ma swoje zalety jak i wady. Mam już podobny metalowy z New Yorker i przez to, że jest ciężki, można odczuć dyskomfort podczas noszenia. Tutaj tego problemu nie ma, ale za to lubi się okręcać.

 Następna jest 6-ścio częściowa bransoletka. Znajdziecie ją pod TYM linkiem i kosztuje 4,22USD.
Mam słabość do tego typu ozdób. Podobna była już w zamówieniu z innego azjatyckiego sklepu internetowego, ale tamta była bardzo ciasna i ostatecznie wylądowała u mojej małej sąsiadeczki. Ta jest idealna!
 Kolejna zdobycz to sukienka. To moja druga próba zakupu dobrej sukienki na azjatyckich stronach i znów zakończyła się otrzymaniem czegoś na kształt tuniki. Powinna wyglądać tak:
A na mnie wygląda tak, czyli jak koszulka nocna (a wcale do wysokich nie należę):
Wiem, że zdjęcie mega amatorskie, ale to jeszcze nie efekt finalny! Generalnie sukienka, a raczej tunika jest dobrze wykonana, ale bardzo prześwituje i ledwo zakrywa mi tyłek. Moja kuzynka Sarah wpadła na pomysł, żeby założyć ją pod spódniczkę z Mohito, którą pokazywałam Wam w poprzednim poście. Prezentuje się tak:
Otrzymałam, jak to nazwała Sarah: "perfect summer look"!:):*
Sukienkę dostaniecie TUTAJ w cenie 9,59USD.

Jako ostatnie pokażę Wam piankowe papiloty. Te z Was, które śledzą fanpage bloga na facebooku mogły  zobaczyć moje loczki od razu w dniu wykonania. Zdjęcie (wykonane kamerką) znajdziecie pod TYM linkiem.
 Zamówiłam przezornie dwa opakowania, bo jedno zawiera tylko 6 sztuk tych cudaczków. Bardzo dobrze zrobiłam, bo jedno to zbyt mało na moje długie włosy.
 Włosy wkładamy w tę falowaną dziurkę i zawijamy. Następnie zakręcamy papilota w ślimaczka.:)
 Po trzymaniu ich przez około godzinę na zwilżonych włosach, włosięta prezentują się tak:
Moim zdaniem efekt jest super, taki nieprzesadzony. Następnym razem potrzymam je na włosach troszkę dłużej, wtedy jednak nie mogłam się doczekać żeby zobaczyć rezultaty.:)
Te włosowe gadżety znajdziecie TUTAJ, a jedna paczuszka kosztuje zaledwie 2,61USD.

Jak Wam się podoba moje zamówienie? Co skradło Wasze serce?:> 
Piszcie koniecznie :)

39 komentarzy:

  1. Rzeczywiście strasznie krótka ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki bardzo mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka to faktycznie niewypał, ale ze spódniczką prezentuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw stworzyłaś z tą sukienką/tuniką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo te papiloty to bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej spodobała się ta biżuteryjna część zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te papiloty dają bardzo fajny efekt! ;) Co do reszty, to tylko 6-ścio częściowa bransoletka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łańcuch i bransoletki super ! ♥ Sukienka solo prezentuje się faktycznie jak pidżamka ;D Ale pomysł ze spódniczką mega !! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne fale!!!! Mogłabyś zrobić post jak je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie najbardziej zainteresowała mnie bransoletka :)
    Sukienka też mi się bardzo podoba, ale pewnie także denerwowało by mnie to,że prześwituje

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuudowny efekt ! ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. we wszystkim Ci pięknie, bardzo ładna biżuteria fajnie poskręcane włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiły mnie bransoletki. Mam podobny naszyjnik. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie te włosy wyglądają po tych papilotach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka/tunika w polaczeniu ze spodniczka wyglada swietnie :) Serce mi skradly Twoje wlosieta Kochana po tych papilotach :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. biżuteria bardzo w moim stylu;) szkoda sukienki ale z różową spódniczką bardzo ładnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie Ty masz piękne włosie Kochana ! świetny efekt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw bransoletek bardzo mi się spodobał, a ta sukienka super prezentuje się z spódniczka :)
    a loczki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik i bransoletki super :) a włosy masz piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  21. papiloty dają fajny efekt, ale gdyby nie Twoje piękne włosy, pewnie by tak nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. papiloty to super sprawa :) bardzo mi się podoba efekt :*

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne bransoletki! *.*
    obserwuję i zapraszam :D
    http://wiktoriajeener.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie prezentuje się sukienka ze spódnicą:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. łał :) jestem pod wrażeniem :) loki piękne

    OdpowiedzUsuń
  26. biżuteria jest świetna ;) a te papiloty dosc ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio zakupiłam ten sam naszyjnik i to jego obracanie się czasami jest lekko denerwujące. :D
    Ciekawy pomysł na wykorzystanie tej tuniki! :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny naszyjnik ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny naszyjnik, moja siostra ma taki sam :). Loki świetne !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
o mnie
Moje zdjęcie
Witam! Jestem studentką filologii angielskiej, w wolnym czasie lubię czytać blogi o tematyce związanej z kosmetykami i wizażem jak i sama tworzyć swoje recenzje, stąd pomysł na założenie bloga. Postaram się by blog nie ograniczał się do tematyki kosmetyków, a dotyczył również innych dziedzin życia. Zapraszam do zaglądania tu częściej i obserwowania jak blog się rozwija!:)